Tuesday, May 25, 2010

★ 與世無爭

















最近心情靚返佐 , 好多也都係自己想太多 ,  爸爸講做人腳踏實地好 .
我要聽佢話做人 :) 
現在鎖定目標 , 我生活要從新開始 , 我要努力,努力達到我D目標 . 我會為自己加油 !
 為佐未來為佐前途 ,我拼啦 . PMR ,我高小姐要同嚟拼過啦 .
無可奈何花落去 , 過去只好銘記於心 . 收在心裡 . 無必要成日想起過去 ,只會令我分心同傷心 .
雖然會掛念過去 ,但已成往事 , 過佐佢就唔好提啦 . 珍惜現在
.
現實社會令我覺得好可怕 ,個個心懷鬼胎 . 我暫時並無勇氣踏出社會一步
因為我仲害怕跌倒那種痛 , 我未能承受得到 . 留在學校努力佢讀書系我現在必做嘅事情
打工遲下再想都唔遲吧 ?
.
沉默佐成日 , 系時候顛蛤啦 , 生活過得充實就好,光陰不可浪費 .
有時候我承認我自己系有多少情緒化啦 , 但係嚟D系本性,無得改變 . 原諒我吧 :)
有時候我D脾氣都唔係幾好 , 臉色變黑就唔好惹我 . 因為佛都有火啦 , 更可況系我 ? 哈哈
.
emmm 系時候講下我嘅生死之交 . 符小姐 ,嚟要記住 ,我永遠都會站在嚟身邊 . 無論發生任何事情,我都會支持嚟 . 國王同皇后D故事 , 系好長篇嘅 , 唔可以俾佢停 , 知道嗎? 我永遠都係嚟嘅知己兼支持嚟個皇上 ! 相信我地彼此都會珍惜尼份友情 !

現在00:00 . 系時候上床訓覺 . 聽日仲要考試 .
祝各位考試當中嘅朋友們,ALL THE BEST :)  . 仲有周杰倫 [ 跨時代 ] 新專輯大賣
我可系佢嘅超級粉絲 ! 加油啦 !
聽日如果仲有時間,我就更新啦 , 等我啦  .




END POST

No comments:

Post a Comment