Tuesday, May 25, 2010

★ 享受生活

21 . 05 . 2010 

星期5當然又系同我皇后約會啦 :) 絕無錯過
來一張搞笑嘅相 .



















自己都睇到好笑 . 真系無聊 .
之後我地佢Brem Mall 行下街,睇下也 ,影下相




















































































就甘無無聊聊又一天 , 仲有
















紅色系列 , 我皇后嘅啦 ;) 覺得幾靚哈就放上來 .
大概晚上9點幾左右 , 我個肥仔放佐工就過來' 國都 ' 夜市搵我
天不作美 ,下雨 . 肥仔本來想搵D也吃下,只好專場到甲洞胃吃街搵也食咯
11點多送我皇后返屋企 . 肥仔就載我返啦 : ) 甜蜜
星期五 ,完畢

.

22 . 05 . 2010 

星期六,約好Yovell小姐一同佢Pavilion
佢想買禮物俾佢男朋友 ,所以就佢Pavilion搵啦
七早八早俾Yovell嘅MorningCall吵醒 ,就立刻飛住佢準備




















































































我同我媽媽 . 哈





















.
大概12點左右到達目的地 ,我們佢金河先





















之後佢馬桶餐廳坐下





















在金河裡亂水 : )
































































.
















我系- ETUDE HOUSE - 粉絲 , 大部分化妝品都系嚟度買噶 : )
亂水完畢 , 就走過時代搵我嘅肥仔 .
之後佢要返佢做工啦 . 我同Yovell就過Pavilion .


























































 
































博曬命搵Yovell男友嘅禮物 ,嚟個 NO , 個個 NO ,真系麻煩啊佢
搵都累就佢吃SnowFlake ,






















































真系好好味啦 !





















只可以舉起我嘅拇指來形容佢嘅味道 delicious !





















吃飽就繼續啦  .
最終選擇佐 -
















咩來嘅?秘密 ; ) 蠱下 . 下一篇公開
接下來我們就再食也啦 , 肚子打鼓佐





















有系旺角啦































































































































































































































































































8點左右 , 返Menjalara 搵 Tiings小姐飲茶
無錯,又系MOE cafe , 哈


































































THE END

1 comment: